Osztott tányér

A két fontos elem egy fogyókúrában, a mit eszünk és a mennyit. Azoknak, akik a Reg-enor kúrával fogyni is szeretnének javasolt a szénhidrát bevitelének csökkentése, általánosan mindenkinek fontos a rengeteg zöldség és napi háromszori állati eredetű zsír fogyasztása.

Ezek betartására jó módszer az osztott tányér trükk: a tányér felét zöldséggel, a másik felét arányosan (Reg-enor kúra esetén zsírral készült, amúgy sovány) fehérjével és (teljes értékű) szénhidráttal tálaljuk.
Trükk a trükkben, hogy addig együnk, amíg a jóllakottság első üzenete megérkezik az agyból, tehát nem kell mindent megenni a tányérról! Csak annyit együnk amire a szervezetünknek szüksége van, ne együk túl magunkat ha a testünk azt az üzenetet küldi hogy kevesebb is elég.


Kistányér vs nagytányér

Ugyanakkora mennyiségű étel egy nagy tányérra téve sokkal kevesebbnek hat az agynak, mint egy kis tányérban, így ezt megfordítva használjuk ki és együnk kis tányérból!

Használj salátás tálkát a kalóriadúsabb fogásokhoz és a vacsorához, a normál tányért pedig a lazább ételekhez, zöldségekhez és salátákhoz. Megfigyelések szerint aki kisebb tányért használ kisebb eséllyel eszi túl magát, és jobb eséllyel tudja ellenőrzése alatt tartani az ételadagját.

Leave a Reply

Your email address will not be published.